SSブログ

Kindle Fire HD 液晶保護フィルム [Kindle]

「Kindle Fire HD」購入時に液晶保護フィルムも買いました。

先日フィルムをこすって傷つけてしまったので、買い換えたのですがこれが大正解。
以前使っていたフィルムは、もやがかかったような画面だったのですが、今回のフィルムは全く別物!!
Kindleの画面ってこんなに綺麗だったのか!と再認識しました。

買ったのはこれ。



「気泡が消える」との触れ込みですが、最初から全く気泡もできず、一発で貼れました(まぐれかも)。
¥780と値段も安く、とても良い買い物でした。
nice!(0)  コメント(1)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 1

GeraldSwelm

Get Your Free Keto Cookbook NOW

=> Click Here: https://www.digistore24.com/redir/283755/ivobee/

Rest assured, we know what it’s like to need low-carb keto recipes that don’t compromise on taste. That’s why I brought together this collection of my family’s favorites. All of these recipes were designed to be excellent keto options for you, while still making it easy to stick to your grocery budget.

✅ Yummy and easy recipes
✅ Family-friendly recipes
✅ Quick preparation

Click on the link below to download your free keto cookbook today:
=> https://www.digistore24.com/redir/283755/ivobee/
by GeraldSwelm (2022-12-19 04:00) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。